Як і обіцяла, коротко звітую про перебіг цього марафону.
В цілому можна сказати, що політ минає добре. Але так є, якщо не вдаватися в деталі. Бо направду мені важкенько дотримуватися особливих умов: і в тому, що стосується регулярного читання англійською, і – на превеликий жаль – в україномовному аспекті. Думка “Де взяти 50 цікавих і паперових книжок українською, щоб їх написали жінки” вкриває мене нервовою памороззю. Днями Оля допомогла – оце от позичила:
… але завжди буда рада подальшій підтримці 🙂 Бо своїх запасів ненадовго вистачить
Енівей, на сьогодні моя турнірна таблиця має такий вигляд:
Книжки, написані жінками – 17/150
Із них:
українською (паперові видання) – 3/50
англійською – 2/25
неєвропейських та непівнічноамериканських авторок – 3/25
Про кожну з них – відгук в одне речення (цікаво, чи вийде?)
У порядку читання (назву подаю мовою, як читала, тут це важить).
Кларісе Ліспектор “Осажденный город“: тягучий бразильський модернізм – сюжет мінімальний, атмосфера шикарна, не торкає.
Катажина Михаляк “Земляничный год“: польський чик-літ – підкреслено безсенсовний та абсолютно безжальний до нелояльних читачів (буквально – там просто в тексті є злі наїзди на критиків, нездатних оцінити таке щастя).
Лорен Б’юкес “Зоосити“: шалене південноафриканське урбан-фентезі (писала тут).
Марша Норман “Прачечная на перекрестке“: коротка п’єса про шлюб із жіночої точки зору.
Жанна Слоньовська “Дім з вітражем“: деконструкція туристичних міфів про Львів “на користь” радянській його версії – ідея гарна, виконання – так собі (відгук на ГудРідз).
Ліза Сі “Снежный Цветок и заветный веер“: соціально-побутовий роман про жіночу долю в Китаї 19 століття – бинтування ніжок, обмеження у правах, таємне жіноче письмо – оце от усе.
Енн Лекі “Слуги правосудия“: космоопера із гендерним вивертом (писала тут).
Надія Гуменюк “Вересові меди“: історія про дівчину-актрису та волинське село від Першої світової до шістдесятих (а про це – отут).
Шонан МакГвайр A Red-Rose Chain: у дев’ятій книжці про Октобер Дей вже більше політики, але менше цікавих несподіванок (ну будь ласочка, нехай цей цикл не зіпсується, бо ознаки якісь невтішні!).
Жаклін Келлі “Эволюция Кэлпурнии Тейт“: приємна дитяча книжка про малу натуралістку (деталі – отут).
Мері Нортон The Borrowers Aloft: четверта книжка про позичайків – політ на повітряній кулі інклюдед (відгук на ГудРідз).
Джоанн Гаррис “Небесная подруга“: постмодерно-заморочений захід у бік готики із класично-демонічними вампірами – знову шикарну ідею псує виконання.
Юдіт Шаланські “Шея жирафа“: коротка суха повість про вчительку біології із еволюціоністськими заїздами та навколишній соціалістичний ресентимент в НДР-версії.
Люсі Невілл “О, Мексика!“: приємний тревелог навпіл із соціалкою (докладна розповідь кількома постами нижче).
Маргіт Сандему “Околдованная”: початок нескінченної серії норвезького романтичного фентезі (відгук на ГудРідз).
Марина Гримич “Фріда“: український магічний реалізм, писаний за допомогою єврейських та вірменських мотивів.
Симона де Бовуар “Недоразумение в Москве“: конспект стосунків літнього подружжя на тлі Кремля (відгук на ГудРідз).
Ого, ну майже вийшло!
ммм, а що за челендж? я на таке любитель, особливо книжкове)))
і це все за 1 місяць прочитано? все, я перестала думати, що це я дуже швидко читаю)))
ПодобаєтьсяВподобано 1 особа
так, це за місяць ) але там здебільшого невеликі книжки.
почалося все з оцього: http://www.buro247.ua/culture/books/bookchallenge-start.html
а потім воно розігналося здебільшого фейсбуком – люди долучаються, причому це можна робити на власних умовах (ну я так і вчинила)
ПодобаєтьсяПодобається
в мене на цей рік була планка в 30 книжок і здається, я її вже досягла, але то якось так не цікаво трохи, читаєш та й читаєш, що в руку попаде… тре відкривати нові горизонти))) от хоча би словацьких авторів почитати, а то я тут вже 3 роки а ще жодного словацького автора не прочитала)))
ПодобаєтьсяПодобається
я читаю багато, і аби структурувати все те трохи, тягну на собі водночас кілька подібних челенджів – воно якось веселіше виходить. а словацькі автори – це цікаво, хотілося б про таке почитати!
ПодобаєтьсяПодобається
хороший улов!
ПодобаєтьсяПодобається
дякую )
ПодобаєтьсяПодобається